Monday, June 14, 2010

kenapa sume ni harus ku tempuhi?

cinta tu indah kalo kita tau cara untuk menikmatinya..tp cinta itu juga racun untuk insan yang tidak pandai menghargainya..hari ni merupakan hari yang takan aku lupa kan hingga ke akhir hayat ku..hina kah diri ku ini..zalim sangat kah diri ku ini..salah kah aku untuk cemburu..salah kah aku untuk menegur mu..aku jag punya hati dan perasaan..aku juga punya keinginan..aku juga inginkan sesuatu yang terbaik dari mu..tp syg,sume tu disalah tafsirkan..perlukah aku berdiam diri..mungkin ini jalan yang terbaik untuk aku terus buktikan yang aku amat menyayangi mu..tp sejauh mne aku boleh menahan sume kesedihan ini..sejauh mne aku boleh menahan segala ujian ini..perlu kah aku tempuhi hingga ke akhir hayat ku? AKU SEDIH..AKU SENYUM..AKU KETAWA..sume nya menjadi tanda tanya..biar la aku pendam sume ni..hanya tuhan saja yang tau perasaan ku ini..apa yang haruskan ku lakukan sekarang ni..berdoa dan redha dengan segala ujian ini..hanya satu pintaku..SAYANGI LAH DIRI KU INI SEADA NYA..

1 comment:

  1. tenung kembali kesilapan diri sendiri.. mungkin sebelum ini anda pernah mengecewakan sesorang.. tidak mungkin kini tiba giliran anda.. life is just like a wheel.. sometimes u up and sometimes down.. when u at high position. it doesn't mean you'll not going down.. so.. thinking what u have done.. anyway.. i feel sorry to you..

    ReplyDelete