Wednesday, June 16, 2010

mcm bagus

manusia ni insan yg paling mulia ciptaan nya...tp sesetengah ada manusia sesetengah manusia yang suka berpura-pura...semua ni bermula dengan perkenalan ku dengan seorang wanita yang konon nya datang dari keluarga yang baik-baik...maklum jer la,dapat pendidikan di sekolah agama...tak macam aku,pendidikan hanya setakat di sekolah biasa saje...dah la dapat pendidikan awal dari sekolah agama,kemudian sambung lak pengajian di peringkat ijazah di salah sebuah U yg terkenal gak ar kat negara ni...konon nya nak berkhidmat dan memberi sumbangan kepada yang memerlukan...senang citer keje yang melibatkan perkhidmatan...kira keje yang mulia di mata masyarakat la jugak...tapi sayang...disebabkan cinta nya di tolak oleh sifat ego nya...dengan mudah nya dia mengambil keputusan yang bodoh(tapi bagi dia keputusan yang bijak kot)...mengugut...menghina...nasib baik la aku tak kena pukul ngan orang yang betul-betul sayang kat dia...tapi semua tu aku anggap dugaan sementara nyawa aku ada kat muka bumi ni...terpulang la pada die nak terus berdendam...aku tetap aku...masing-masing ada pendirian dan berhak buat keputusan...yang penting aku dengan cara aku...cuma aku harap si dia tu sedar dari lamunan dan impian yang tak sudah...tak payah nak dengki dan iri hati...busuk hati tu nanti...harap-harap pasni tak tengok muka dia lagi...aminnnnn

2 comments: